Mordidas


pipo

New Member
Saludos soy nuevo en el foro. Quisiera q me asesoraran ya q tengo un salchicha de casi 4 meses pero es muy mordelon . No se deja acariciar ni nada por el estilo . Juega muy brusco casi a puras mordidas . Yo crei q al principio era normal por estar pequeño pero no se le quita . Sera normal o q estara pasando.uploadfromtaptalk1406520024633.jpg
 

GJBain

Member
Saludos soy nuevo en el foro. Quisiera q me asesoraran ya q tengo un salchicha de casi 4 meses pero es muy mordelon . No se deja acariciar ni nada por el estilo . Juega muy brusco casi a puras mordidas . Yo crei q al principio era normal por estar pequeño pero no se le quita . Sera normal o q estara pasando.View attachment 1344
Translated...

Greetings I am new to the forum. Q I would like to advise me and q have a sausage almost 4 months but it is very biter. No petted or anything like that. Play very abrupt almost pure bites. Q at first I believed it was normal to be small but does not go away. Be normal or q will be going.
 

Penny

New Member
Hi and Welcome!
Puppies have baby teeth and he is teething. Provide him with teething toys for puppies. When you go to the pet store, ask them for help. He will grow out of it.
 
Top